FANDOM

ZIMOWE OBOZY JEŹDZIECKIE

Zapraszamy do naszego ośrodka na zimowe obozy jeździeckie w każdą zimę każdego roku. Posiadamy odpowiednio wyszkolone, spokojne konie, nadające się zarówno dla dzieci, które nigdy nie jeździły, jak i dla zaawansowanych jeźdźców. Mała liczba jeźdźców podczas lekcji, przypadająca na instruktora, pozwoli mu odpowiednio skupić się na każdej osobie . Podział na grupy według umiejętności jeździeckich,(od początkującej, średnio zaawansowanej po zaawansowaną ). Na ujeżdżalni w zależności od grupy nauka jazdy na lonży, nauka skoków , ujeżdżenia i woltyżerka, a także wyjazdy w niezapomniane przepiękne tereny. Obozowicze będą mogli pomagać w zabiegach pielęgnacyjnych przy koniach i w ich karmieniu. Nauczą się pracy z młodym koniem, (lonżowanie, nauka chodzenia na uwiązie, przeprowadzanie przez cavaletti i szeregi gimnastyczne). Poprowadzimy wykłady teoretyczne, a także dzieci nauczą się siodłania i zachowania przy koniach. Organizujemy kuligi z pochodniami, lub jeśli nie będzie śniegu przejażdżki bryczką zakończone ogniskiem. Podczas obozu opiekować się dziećmi i młodzieżą będzie odpowiednio przygotowany wychowawca. Jazda na sankach. Możliwość jazdy na nartach za koniem (dla osób posiadających własne narty). Nikt na pewno podczas obozu nie będzie się nudził.W czasie wolnym wiele gier i zabaw,a także zwiedzanie pobliskiej malowniczej okolicy. Wyjazd do Uniejowa NA TERMY. Inwencja własna co do spędzania wolnego czasu również mile widziana. Na zakończenie każdy z uczestników dostanie pamiątkowe floo, oraz płytę ze zdjęciami. 

OFERUJEMY: -2 godz. jazdy konnej dziennie (wspaniałe tereny:rozległe lasy, rzeka Warta, zbiornik Jeziorsko)

-woltyżerka -zajęcia przy koniach i o koniach

-kuligi

-jazda na sankach, nartach za koniem

-gry i zabawy z wychowawcą

-wycieczki po okolicy

-kąpiele TERMY UNIEJÓW

-ogniska z pieczeniem kiełbasek i innych pyszności

-4 posiłki dziennie

Cena wraz z wyżywieniem (4 posiłki) za tygodniowy turnus wynosi 900 zł Dla osób chcących wziąć udział w dwóch turnusach zniżka 200 zł!. Cena za 2 turnusy -1600 zł. Warunkiem rezerwacji jest wpłata zaliczki w wysokości 300 zł na podane konto i wysłanie mailem lub pocztą formularza zgłoszeniowego.

DO POBRANIA   => Formularz zgłoszeniowy               => Wykaz rzeczy do zabrania  

Więcej z Fandomu

Losowa wiki